myavocado Mervesbr ben Liv hospital da doğum yaptım, doktorum nazlı hoca idi. Çok memnunum doktorumdan, tavsiye ederim. Hastanede de doğum sürecim güzel gecti, odalar çok büyük değil ama konforlu, katta hemşireler çok ilgili idi, temizliği de güzel
Yazmelegi_ Mervesbr özel koru sincan aynur malikova kesinlikle tavsiye ederim, ben kayseride bu doktorda doğum yaptım şimdi ankarada ❤️ ikinci olur eğer gitme imkanım olursa tekrar o doktoruma gidicem
Nazlctn Merhaba☺️ bende sizin gibi arayıştaydım, bir arkadaşımın önerisiyle medicalpark Keçiören hastanesinde Serap hocaya gittim kendisi çok güler yüzlü pozitif bir insan, çok bir bilgim olmamasına rağmen gerekli olan tüm bilgileri bana verdi sorularımı cevapladı. İnşallah bundan sonraki sürecimizde böyle devam eder ☺️🙏