1gebeshanim Şuan indirimler varken bir paket almak istiyorum bebek bezi. Sleepy almayı düşünüyorum beğenmez ise değişeceğim inşallah. Ancak bedenini 1 mi alayım yenidoğan için
Merve-99 1gebeshanim sleppy asla ama önceden iyidi ama şuan çok ince berbat bir hal aldı asla sleppy alma üç çocuk annesiyim üç çocuğumu da prima aldım
myavocado 1gebeshanim evet 1 numara, ben bebeğim doğduğundan beri sleppy kullanıyorum memnunum, ama sakın 1 numarayı fazla almayın çok çok çabuk 2′ye geçiyor.
mcansu 1gebeshanim bu arada şu an gördüğüm en uygun fiyat ebebekte bez konusunda tabi şehirler mağazalar arası fark var mı bilmiyorum
1gebeshanim Merve-99 myavocado bir paket alayım diyorum sadece. Alerji vs olursa değişme ihtimali olduğu için :) ona göre alacağım devam numaraları