ayinpariltisi Merhabalar, 7 aylık hamileyim ve öğretmenim. Perşembe günü sınıfımız boyandı fakat sınıfta hâlâ yağlı boya kokusu mevcut. Bugün geldik ve ders yapıyoruz camlar açık bir şekilde. Kokunun bir zararı olur mu acaba kafama takıldı ne yapılabilir😢
esca344 ayinpariltisi koku neden zarar versin ki boyanmış camlar açık bi süre boya kokusu olur da havalandırma yapıldıktan sonra size nasıl zararı olacak
Mariam2 ayinpariltisi canm merak etme olsa bana olurdu ilk gebelimde boya yemek canm çekiyordu ama yemezdim zararlı bu yüzden her gun kokliyiordum
dmthyt ayinpariltisi acaba sınıfınizdaki koku çıktı mi aynı sorunu biz evde yaşıyoruz malesef bı haftadır
ayinpariltisi dmthyt hafif de olsa kaldı fakat rahatsız edici düzeyde değil, sınıfa yeni girince fark ediliyor sadece
dmthyt ayinpariltisi bir hafta önce duvarı boyattım odanin bir haftadır havalaniyor malesef koku çıkmıyor haftayada doğumum var yatak odası birde yapılan yer
ayinpariltisi dmthyt valla biz de günlerce hatta haftasonları dahil cam açık bırakmak zorunda kaldık. Peki hiç hafiflemedi mi kokusu