ben pek bılmıyorum böyle daha evvel göbek bağı durumu da yaşamadım etrafımda bı annem bı kaynanam var annem anlamıyor kaynanam da gazlı bez koyalım para koyalım yıkayalım ıcındekı kabuk gıtsn bız çıkaralım kabuğu elle dıyor.
Dün kızımın göbek bağı düştü, gobegı hafıf dışa çıkık ve içinde sıyah bıseyler kalmış ara ara kabuk gıbı atıyor düşüyor küçülüyor. Zıbınında nokta nokta leke vardı bu normal mı? Alkolle temızlemeye devam edeyımmı? Dışa dönukluk duzelırmı? İçindeki kabuk kendı kendıne gıder mı?