hicibetim sezeryan korsesi hangisi bilmiyorum . 2 normal doğum yaptım kaynanamgil çarşafla yani bez tarzı bir şey ile sardılar sarkmam olmadı . Bence de etkili . O zaman gençtim bilmiyordum .
Şimdi bu da normal olacak diye kancalı olanlardan aldım ayarlaması bedene göre rahat olur diye .
Post yukarı çıksın bakalım