Kızlar günaydınlar
İlk doğumum temmuz 2021 de olmuştu 2cm açıklıkla 3 gün gezdim sezeryana diye anlaşmıştık çünkü başta sonra beni kontrol dahi etmeden sezaryen için hazırladılar uyuştuktan sonra doktorum yanıma geldi sezaryen ile bebeği aldı hatta kanaldan bebeği aldığını falan söyledi normal doğuma teşvik asla yoktu zaten neyse şuan ikinci hamileliğim ve doktorum aşırı normalci istersen normal doğurabilirsin evet risk var ama sen istersen olur diyor sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı ? Biraz tedirginim açıkçası 🙏🏻 4 yıl tam olmayacak bile Nisan sonu mayıs başı kısmetse planlanıyor doğum