NASG1 4 gündür demir ilacı kullanıyorum ve 4 gündür de mide bulantısı yaşıyorum. En sonunda istifar ettim ve sürekli tekrarlıyor. Demir ilacını bırakmayı düşünüyorum. Demir ilacını kullanıp bırakanlar var mı ? Bıraksam bir sorun olur mu?
Rabia-T NASG1 ilk başlarda banada çok dokunmuştu midem aşırı bulandı. Sonra vücudumun alışması için doktor sabah aç karnı değilde öğlen içmemi önerdi. Yani kahvaltıdan 2 saat sonra falan içtim öyle devam ettim ve gerçekten alıştım. Artık aç karnı içebiliyorum
NASG1 Rabia-T Bana da tok karnına iç dedi ama 4 gündür ben tok da alsam bi türlü alışamadım ve baya kötü yaptı beni 🥹
Elifeminc- Doktoruna danışmadan bırakmamalısın bende aç karnına içemiyorum diye bıraktım kanım anında düştü doktorum şimdi öğlende içmemi söyledi artı keçi boynuzu özü tavsiye etti kan yapıyormuş 😉