Nazz344 Kızlar merhaba bir sorum olucaktı kafamı kurcalayan. Benim 2 aydır adetim 10-14 gün gecikiyordu ondan öncesi hep normaldi. Kadın doğuma gittim ths yüksrkliğimin oldugunu söyledi ve dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliye doktoruda ths değerimin 10.4 dört oldugunu suanda hamilelik olmasının zor oldugunu hatta gece kalmamam gerektiğini söyledi ilaç tedavisine başlattı. Ama ayıpyur söylemesi kontrol öncesi eşimle korunmasız bir kaç ilişki yaşadım. Hamile kalma riskimde var suan. Hamilelik gibi birley söz konusu olsa acaba sorun olur mu şuan bu değerdeyken. İlaç kullanıyorum bir haftadır ama kafamı çok kurcaladı. Böyle birley yaşayan var mı aranızda ??
Ayshababy Nazz344 tsh yüksekti hamile kalamiyordum 4.76 euthyrox 25mg kullanmaya başladim dokturumda hamile kalsan bile ilaca devam dedi ilactan 1 ay sonra hamileydimm şuan hala ilaca devam ediyorum hata en duşmuştu ama dögrana kadar devam dedi dokturum her ay düzenli kan veriyorum
qamze35 Nazz344 benim tiroidim yoktu hamilelikte çıktı. 3.95 çıkınca euthyrox 25 mg kullanmaya başladım 15 günde bir kontrolüm var 25mg düşürmeyince dozunu 50mg çıkardılar 1 gün 25 diğer gün 50 seklinde doğuma kadar içicem ve şuan 2.48 değerim. Bebeğe bi riski yok ilacın aksine içmezsen zararlı demişti doktorum. Şimdi her kontrolde kan verip takip ediyorum
mrp2023 Nazz344 2.3 ile ilaca başlattı doktorum çünkü tüp bebek tedavisi görüyorum 2.04 e düştü 1 ayda
Minelbade0211 Nazz344 benimde tsh 5 buçuktu öğrendiğmde 5 haftalık hamileydim tiroit hapına başladık sabahları 1 bucuk tablet içtim 1 ayda 1 buçuğa düştü bende takipteyim ve gebeyim hala daha kullanıyorum her ay kan veriyorum tsh önemli ama endişelenme ilaçla tedavisi mümkün canım geçmiş olsun
Nazz344 Bende bir hafta önce L.. 50 mg olan ilaca başladım ama daha öncesinden ilişki oldugu için hamile olma riski olabailir mi olsa sorun olur mu diye korkuyorum 10 küsürlük değerle. Bir yandan çok istiyorum olsun bir yandan da birşey olur bebeğe korkusu var içimde
aycatutall6121 Nazz344 birşey olmaz canım ilacı kullanmalısın değer çok yüksek doktor ne dediyse onu yap ben hamileyim son zamanlarda tshım yükseldi 15 gün kullan dedi doktor duruma göre bakarız düşmediyse zaten bu değerle kalman çok zor doktor zaten söylemiş sana gebe kalmak için tsh değeri de çok önemli ilişki yaşamış olabilirsin tuttuysa da çok zor endişe etme zararı yok ilacın faydası var hatta kullan daha hızlı gebe kalırsın değerin düşsün hamile kalmak isteyenlere ilk bakılan değerlerden biri tsh dır
aycatutall6121 Nazz344 yani bide doktorun ne dediyse onu yap burda biri sana kalkıp sorun olur derse napıcan onun lafına mı bırakıcan ilaci
Nazz344 qamze35 qamze35 anladım canın teşekkür ederim bende yeni başladım bir ay sonra kontrolüm var o zamana kadar inşAllah düşer
Nazz344 aycatutall6121 evet artık düzenli kullanıyordum da ihtimallerde beni korkutuyodu. Düzenli kullanıcam bakalım inşAllah düşer
Nazz344 aycatutall6121 yok ilacı bırakmayı düşünmüyorum ama hamilelik gibi birşey söz konusu olursa sıkıntı olur mu diye kafama çok takılmıştı
aycatutall6121 Nazz344 inşallah düşer tabi düzene girer önemli olan bilinçli olmak tshın gebe kalkmakta ne kadar önemi var rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah
Nazz344 mrp2023 benımde en son 10.4 dü bir haftadır ilaç kullanıyorum. Bir ay sonra da kontrolüm var bakalım
aycatutall6121 Nazz344 hamilelik isteyen kadınların önce mutlaka kadın doğum doktoruna muayene olmaları gerekiyor diye boşuna demiyorlar Gözükmeni öneririm
Nazz344 aycatutall6121 tek sorun ths diğer hormonlarımda bir problem gözükmedi. Onu da ilaçla çözücez inşAllah bakalım
Nazz344 Minelbade0211 çok teşekkür ederim. Sizde bebeğinizi kucağınıza sağlıcakla alırsınız inşAllah 🙏🏻☺️
Me_liike Minelbade0211 TSH için hangi doktora gittiniz ben sağlık ocağına kan verdim TSH bakarlar değil mi
Me_liike Nazz344 tsh bende de 4.34 çıkmıştı hamilelikten önce şuan 5 haftalık hamileyim dahiliye randevu aldım ancak 10 Ocak da daha var diye gittim sağlık ocağına kan verdim TSH bakılsın diye aç karnına bugün sonuçlarım çıkacak dahiliyeye gidene kadar en azından Tedbir aldım canım Allah kucağimiza almayı sağlıkla nasip etsin inşallah
Sevvalyilmaz Eşimin ablasınında tiroidi var yıllardır genetik ama oda çocuğum olmaz değerim çok yüksek kafasına girip evlendiği ilk ay denemiş ve şuan 3 yaşında bir bebişi var,Rabbim nasip ederse oluyor tabi ilaç tedavisinide aksatmamak lazım 🤲🏻🥰
Nazz344 Sevvalyilmaz Allah bağışlasın. Herşey nasip kısmet tabikiama ilaçta önemliymiş ben daha öncesinden önemsememiştim maşesef o arada da hep cıkmıs değerim