Kızlar günaydın 5 aylık hamileyim yarına saç boyama randevum var ama hala emin değilim dibime açıcı değdirmeden bi kaç parmak altından sarılarım yenilenecek, dibe değmediği için yaptırayım dedim ama var mı aranızda yaptıran kafam karışık saçlarım berbat durumda moralim çok bozuluyor