ymelike35 38+5 sezeryan olucam aşırı heyecanli ve çok da korkuluyum ilk doğumum bebeğim dönmedi için sezeryan karar verdik dualarınızı eksik etmeyin 🩵
Ssssserapppp ymelike35 ya ne kadar guzel🌼 hayirli dogumlariniz olsun, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın ins 😍
dika ymelike35 benim de sabah saat 8 de sezeryan olacam heyecan herşey var sizin gibi bebeğim dönmedi makat gelişi zorunlu sezeryan olacam 36+1 oldum