_-7_- merhaba canım bende migreni olan biri olarak sıkı sıkı tembih ledim anesteziciyi kafamı oynatmamamı söyledi ameliyat esnasında onlar hafif bi yükseklikte yatırıyor işlem esnasında bu şekilde yat çıkınca bol bol kahve ve bitter dedi, çıkınca da kayısı suyu yapmıştım yazdan ben onu içeyim mi dedim doktorum gaz yapar vişne falan iç dedi aklında olsun hatta verdikleri kağıtta da kayısı suyu olmasın yazıyordu. Bide planlı sezeryandı benimki kabız olmamak için ve doğumdan sonra herhangi bi tuvalet veya ishal olabilme durumuna karşılık azalttım katıyı git gide ki ona rağmen afedersin ama en ufak ıkınma hissi bile acıttı dikiş yerini e malum karın kası yani her harekette ordan destek aldığımız için, ama dayanılmayacak gibi mi? Asla! Hiiiiç korkma beni çok korkuttular ki ömrümde ilk operasyonum ilk dikişli işlem imdi yani ama assslaa korkulacak birşey yok sağlıcakla al kucağına🌸🧚♀️