user__ezgi Bussscan her bebek farklidir tabii ama biz erkek bebis bekliyoruz 32+6da 42 cm 1963 gram cikti
zeynosileannis Bussscan birazcık fazla bencede olsun tombiş olur doktor birşey demediyse sorun değil 😍
Gamzelit Bussscan çok tutmuyor ultrason canım ki takılma bence ben 35+6 da 2560 civarı ölçmüştü ve 38 de doğuma kadar olsa olsa 3 olur diyordum 3510 doğdu maşallah yani yanılma payı da var unutma 🌸
Bussscan user__ezgi Tabii illa ki farklıdır ama 33. Hafta icin bana biraz fazla geldi oğlusum. Gerçi doktor olumsuz birsey demedi de ne bilim insan bir paniklemiyor değil :) saglikla gelsinler 🦋
aycatutall6121 Bussscan bana doktor yeme dedi 😂😂 evet kiloları fazla şuan 2 hafta önden gidiyor gibi ama her bebek aynı olmuyor tabi maşallah diyelim
_Mother_ Bussscan 33+0 da 2300 iyi dedi bazı bebekler daha iyi kilo alıyor hiç takılma benim ilk kızım hep zayıftı mesela bu kızıma göre sağlıkla gelsinler inşallah
Gebeskaplumbaga59 Bussscan bi tık önden gidiyo ama sorun yoktur canım cünkü bugün biz de gittik 33+1deyiz 48cm ve 2540gr dedi doktor kız bebek