babycom456 mom_baby25 aşılama yaptırmak için aynı dozu vermişlerdi yetersiz kalmıstı brnde burakıp tüp bebek yaotırdımbaska klinikte canım inşallah sana yeterli gelir
babycom456 mom_baby25 mom_baby25 seninde fazla olustugu icin iptal ettiler sanırım üzüldümm ama olsun sıkmayın canınızı onuöızdski ay olur inşallah 🙏
mom_baby25 babycom456 Normalde büyümüyordu sadece 1 tane 19 oluyordu bu ay 21 20 15 15 15 20 oldu ama ilişki yasak korunman lazım dedi
mom_baby25 Adakiz44 Bence az değil öyle düşünme herkesin ilaca verdiği tepki farklı ben 75 le başladım 5 gün kullandım büyümedi biri 10.5 biri 14 olmuştu doz yüksek olmasına rağmen sonra 3 günde 50 vur dedi bu sefer 6 tane büyüdü iptal oldu aşılamam
Merve_4242 Merhaba bnde gonal f kulanicam adetim kahve leke şeklinde çok az geliyor doktor yarın kulanmaya başla dedi ama bn adetimin tam sokulmedigini söylemeyi atlamışım bi sorun olurmu acaba