Kızlar 20+2 haftalık gebeyim. Şimdiye kadar ne bir tekme ne bir hareket hissetmedim çevremde sürekli soruyorlar hissediyor musun diye haftasını bilenler hareketlerini hissediyorsundur artık falan diyorlar. Ama bende tık yok :( karnım biraz büyüdü ama top gibi bir büyüklük değil kilo gibi yanlara doğru da genişledi sadece öne doğru değil. Bilemiyorum normal mi sizce hiç hareketinin olmaması yada oluyor da ben mi hissetmiyorum? 😔