happy_El hayırlı olsun, bence kullanmanızda fayda var, bi yan etkiside yok, tedbir amaçlı verilmiş ne güzel, garantici doktormuş o doktorla devam edin ☺️ benimde daha önce kayıplarım vardı, sırf bu yüzden tedbir amaçlı doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım, hiçte bi zararı olmadı şükür, ama kullanmasaydım Allah muhafaza bi aksilik yaşasaydım çok vicdan azabı çekerdim 🥲