melii84 123tazeanne nisaniniz gelmiş suyunuz gelmeden sanciniz ommadan gitmeyin ben gitmiştim 1 cm açılma var diyip geri gönderdi
123tazeanne melii84 6 10 dk arası değişiyor gelmesi sırtım ve kasıklarımda bir baskı giriyor o an sanki bayılıcam nefesim kesiliyor 40 60 saniye arasında sürüyor
123tazeanne Efsunib benim henüz suyum gelmedi sadece sancılarım var o da zorluyor yani imkansız derece
melii84 123tazeanne benimde sancım vardı illa ama bir gün sonra gece başladı ki aboo asıl gerçek sancı oymuş yerimde duramadim yani doğum sancısı uyutmaz oturtmaz nefes aldırmaz çok kötü
melii84 123tazeanne hastane yakınsa dakika tut sancin 2-3 dkya düşerse git ama evde sıcak suya gir acilman kolay olsun bacım sana tavsiyem doktorun söylediği şekilde ikin bebeğini düşün
123tazeanne melii84 ay işte ben öyleyim şuan uzanıyordum ayağa kalktım oturdum kıvranıyorum geldikçe o 40 saniyeyi anlatamam
123tazeanne melii84 annemgilin eve 5 dk bize 10 dk o yüzden bugün annemde kaldım çok yakınım o yüzden ne zaman gideyim bilemiyorum sabahı bekleyeyim diyorum ama bu sancılarla da beklemek doğru mu bilemedim ki
melii84 123tazeanne inşallah kolay olur doğumun Allah tek seste kurtarsın rabbim yardımcın olsun bebeğini kucağına alınca herşeyi unutursun
melii84 123tazeanne ben yurtdışındayim eşim hep yanımdaydı Türkiye’de seni tek bırakıyorlar odada galiba bekle sancın 2-3 dkya düşsün
melii84 123tazeanne benim bebeğim şuan iki aylık oldu doktor ikin dedikçe ikin zamansız ıkınma senin yırtılmana sebep olur nefesini güzel ayarla sancı zor doğum kısa sürüyor
melii84 123tazeanne benimde tam 39 haftalıkken nişanım geldi 39+2 de doğum yaptım bende 29 Ekim’de doğurmak istedim 29 Ekim’de doğum yaptım ama maalesef ki yanlış yazdıkları için kimliğe 28 Ekim diye geçti
zeynosileannis 123tazeanne bu nişan mı Evet nisan 🥰 beklemekten başka yapacak birşey yok belki birkaç gün ama sancı var demişsiniz onu takip edin belki doum baslayinca gelmistir sizinki
123tazeanne zeynosileannis evet şuan sancılarım var galiba doğum belirtisiydi 🥹 Umarım bekler diyeceğim ama pek öyle gözükmüyor bizim ki dayanamadı 2024 gelecek sanırım 🥹🤭
123tazeanne melii84 bende 2 gün dayansa 1 ocağa gelse diyordum ama bu sancılarla pek mümkün gözükmüyor 😅 İnşallah hayırlısı olsun da sağlıkla kucağıma alayım da 🥹