Bence tamamen genetik bir durum çatlak oluşması. Ben hamile kaldığım kilomla şuan 40. Haftadayim çok dikkat ettim günde 4-5 kez krem yağ sürdüm bekarligimdan da çatlaklarım olduğu için karnım çıkmadan sürmeye başlamıştım. Hiçbir işe yaramadı 😂 çok catladim yine de canımız sağolsun kızımın vücuduma imzası olsun onlarda😂