Kızlar 1 hafta kala fena grip oldum sağ olsun eşim sayesinde hala geçmedi tat koku bile gittti normalde de zaten ağır geçiriyorum öksürüğüm cok zor geçiyo sezeryan olcam bugün ilac filan verirler mi napıcam ben ya sevinemiyorum hiç stresten sadece dikislerimi düşünüyorum bi de bebeğe bulaşır mı acaba ya