Ftmabzn Arkadaslar 3lü taramada apf degerim yuksek cikti riskli gebelikle muane oluyorum. Amniyosentez yaptirdim ve sonuc bekliyorum benim gibi skinti yasayan varmi yardimci olurmusunuz ???