Hilalikooo 36 haftalık hamileyim ağdaya girmem lazım artık ama korkuyorum hep ağdaya gidiyordum ama sanki bu hafta daha da ağırlaştım diye sanırım tedirgin oldum sorun olmaz demi ya
Kardelennnsen Hilalikooo valla hamilelik boyunca eşim jiletle aldı belli bi aydan sonra baktım başa çıkamıyorum doğum da yaklaştı gözümü karartıp gittim temiz olsun diye oyiki de gitmisim canım çıktı benim hep jilet vurmaktan kalinlaşmis ama yine olsa yine giderim hic bi sıkıntı da olmadı merak etme
Yogurtlupilav Hilalikooo bende ilk doğumumda 36 da yaptırdım en son hatta 36+5 flndı. Yaptırırken “1 kere çekin kalan kalsın” diyin birşey olmaz
Yarenn24 Kardelennnsen ben eşime al diyemiyorum ya öyle görürse utanıyorum sorun edecek biri değil ama benle alakalı bir durum bende ağdayla alıyorum 34 haftalığım ayna karşısında kolay oluyor 1 ay rahat takılıyorum ileriki haftalarda kendime yapabilir miyim bilmiyorum belki kuaföre giderim
Hilalikooo Kardelennnsen çok teşekkür ederim ya ben de hep ağdaya gittim jilet vurmak istemedim kalınlaşmasın diye ama yine de tedirgin olmuştum gideyim o halde
yrncgl Perşembe günü ağdaya gideceğim 38+4 haftalık oluyorum, doğum öncesi temiz olmak için ağdayı tercih edicem bir süre rahat olurum lohusalıkta. Ertesi gün doğum yapacağım
Kardelennnsen Yarenn24 ben rast gele aldım ve kisalttim başta çünkü bende çekiniyordum ama Allah eşimden razı olsun asla sorun yapacak bi insan değil aksine o da kızar neden uğraştın ben senin kocacım diye o yüzden çekinme hastalıkta sağlıkta dedik sonucta birbirimizin her halini gorcucez bence hiç çekinme canım