Srpll_56 bir hanımefendi başlık açmıştı . Gayet memnun kaldığını yazmıştı tek sıkıntısı ilk acile girdiğinizde oradakiler sert davranıyormuş ama doğumhane kısmı iyiydi dedi . Oda seçimi yapamıyorsunuz maalesef tek veya iki kişilik odalar varmış ne çıkarsa şansınıza titizlik olarak çok temiz ferahtı odaları dedi