Banuu19 Merhaba kızlar; Çatı muayenesinde çok zorlandım çok kasıldım ve doktorum normal doğumda çok zorlanırsın istersen sezaryen doğumu bir düşün dedi bende açıkcası karar veremedim günüm bitti bu hafta benden haber bekliyor siz olsanız ne yapardınız?
FNK Banuu19 Ben de başta gerildim ama bunun bizim doğamızda olduğuna kendimi ikna etmeye çalışıyorum pozitif vajinal doğum hikayeleri izliyorum YouTube’tan sonuçta avantajları çok fazla. Doğumdan sonra sütün erken gelmesi bebeğinle rahat ilgilenmek yolunda giderse ağrı acı doğum sonrası pek kalmıyor diğeri bildiğin ameliyat sonuçta. En önemlisi de bebiş istediği an geliyor. Böyle böyle kendimi ikna ettim gibi :)
Aysnr91 Banuu19 ebe eğitimde gülümser ve agzinizi kapatmazsaniz vücutta kasilmaz dedi çene gevşek mum üflüyor gibi nefes alıp vermekte ise yariyormus ister istemez insan kasiliyor denemek lazim
gly_frkn Banuu19 valla canım bend3 çok kasiliyorum çatı muanesinde kasilmayanda çok az vardır emin ol ama bence çocuğunda v3 sende bir sıkıntı yoksa normal olması için elinden geleni yap bende öyleydim ama normal doğum yaptım ve şuan ikinciye hamileyim 38 haftalik olcm.az kaldi sen kendini normal doğum.olarak ayarla normal.dogumu başlatacak şeyler yap