ayseheyecanli Babyybabyyy gitmelisin ihmal etme bende bi kez yaşadım dr devam ederse kesin gelmelisin dedi. Bebeğin suyu azalabilir enfeksiyona yol açabilir hiç belli olmaz
La_sumom Babyybabyyy ayyy bende öyleyim bugün 38. haftadayım 2 kere su gibi akıntı gördüm hissettim de ama ağrım sancım yok
Babyybabyyy La_sumom resmen benimle dalga geçtiler. Doktor diyor ki ne sebeple gelmiş. Kız da diyor ki kesin saçma bir sebeple gelmiştir diyor
La_sumom Babyybabyyy devlet hastanesine mi gittiniz ? Çünkü genelde bu üslup orada oluyor bene ne zaman gitsem sanki bedavaya hizmet ediyorlar gibi davranıyorlar aşırı sinir oluyorum
La_sumom Babyybabyyy evet üslupları çok kötü maalesef ki çok ilgisizler bedavaya çalışıyor gibi tripler
Babyybabyyy La_sumom karnımdan baktı sonra alttan baktı hiçbir şey söylemedi bebek hakkında. Perinatoloji takipli olmaya devam et dedi ayseheyecanli