Kızlar iyi geceler. Son 1 haftadır sağ göğsümün alt iç kısmı,kaburgamın olduğu yer sanki içeriden etim ezilmiş gibi yanma batma yaşıyorum. 33. Haftaya girdik, normal mi böyle olması. Sadece sağ tarafta var solda bi ağrı yok. Umarım tam yerini tarif edebilmişimdir. Sizlerde yaşadınız mı