Kubraasat Kozlar göğüs uçlarım çok koyulaşmıştı, 19+4 olduk bugün rengi açılmış daha pembe olmuş şok oldum. Başına gelen var mı
yeni_anne2 Kubraasat benim ki kömür gibi kapkara olmuş aylardır açılma vs yok asla doğumdan sonra düzeliyor diyorlar daha çok
burcualtin Doğuma bikaç hafta kala aerola genişledi ve yer yer koyulaştı bende. Hatta nokta nokta siyaha yakın koyulukta benekler de oluştu. Doğum sonrası bebek emmeye başladıkça daha da genişledi ama rengi açıldı
Kubraasat burcualtin 19 haftalık hamileyim daha neden açıldı ki o zaman rengi doktora gitsem güler mi bana
yeni_anne2 Kubraasat çok kötü bır sey olduğunu sanmam ama dilerseniz bır saglık ocağına da gidin hemşireye de sorabilirsin içiniz rahat edecekse