Duygu351 Merhaba hanımlar , doğumu İzmir şehir Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum kontrollerinde orda devam ediyorum . Orda doğum yapaniniz var mı ? Memnun muydunuz nasıldı tecrubelerinizi paylaşır mısınız ?