Az önce bir yazı okudum post alan gıcık insanlar diye. Akıl almak isteyene akıl veriliyormuş ama geri dönüş olmuyormuş.
Arkadaşlar burası sosyal medya, kimseden kendiniz gibi olmasını beklemeyin. Bunu dert edecek kadar dar bir hayatta yaşamayın. Haydi onu geçtim, belki sadece yazmak istiyordur birisi, bu şekilde rahat ediyordur.
kimseye akıl vermek zorunda değilsiniz, yazmayabilirsiniz. yazana da gıcık deme hakkını kimse kimseye vermiyor.
Sosyal medya yahu bu, anonim hesaba kin kusup hakaret edecek kadar mı bağımlısınız anlamıyorum ki