Bas00 Arkadaşlar 19+3 gebeyim sol bacağımın bacak ve kalça kısmında sol tarafıma yattığımda veuzun süre sabit kaldığında uyuşma oluyor normalmi sizce yaşayan varmi
mlkkk Bas00 sinir sıkışması olabilir hamilelikte görülüyor veya magnezyum eksikliğinde olabilir doktorunuza söyleyip takviye başlayabilirsiniz
hamcokelek33 Magnezyum eksiliği olabilir,bende de bu ara kollarımda oluyor😞 doktorunuza danışın bide günlük maden suyu içmeyi de danışın mutlaka
Bas00 Magnezyum eksikliği uyuşukluk yaparmi ya korktum aklıma farklı şeyler geldi sol baldırla diz kapağına kadar olan kisim