buse76 x_sena testiniz silik çıkmış kanama da varmış bence kan testi verin eğer varsa gebelik düşük önleyici hap verir
buse76 Sevgilimmmmmmm sizinde mi adet olacak gibi ağrınız oldu ben letu kullandım şuan 2 3 gündür gecikti adetim bende de aynı belirti var sadece regl ağrısı ama gidip gidip bakıyorum hiç bişey yok siz ne zaman test yapmıştiniz
Hizliveofkeli x_sena kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz ya da farklı bir kanamadır. Yoğun değilse hastaneye gidin. Adet gibi yoğunsa kimyasal gebelik ne yazık ki😔
buse76 Sevgilimmmmmmm anladım bende beklemedeyim bekliycem bu sefer erken davranmak istemiyorum inşallah pozitif olur benimde
Deletedmom_984 x_sena canim yerlesme kahverengi ya da pembe olur kirmizi kan adettir sanirim sökülüyosun arkadaslarin dedigi gibi acile gidip durumunu anlatirsan en azindan düşük önleyici bisey yaparlar onlemini alirlar bence ihmal etme git
Hizliveofkeli Deletedmom_984 kimyasalda müdahale etmiyorlar. Zaten embriyonun sağlıksız olduğunu düşünüyorlar
Ayseee34 Ozlllmb merhaba nasıl belirtileriniz oldu benim 9 gün var adetime ama kaşık ve şiddetli bel ağrım var geçen ayda böyle oldu regl oldum sizin nasıl belirtileriniz vardı
Ozlllmb Ayseee34 hafif hafif batmalar vardı çok diyemem planlı bir gebelik olduğu için bir de silik çikinca kan verdim 78 geldi hormonum reglime 3 gün kala artik batmalar ilerledi karnım şişti göğüslerim de normalin den cok şişti.