Ayca25 Kızlar 38. Haftaya girdim bebek hareketleri çok azaldı sabahları özellikle akşamları ve geceleri hareketleniyor acaba doğum kanalına girdiği için mi
Civcivimmbenim Ayca25 ben iki gündür kafayı yiyorudum hareketleri baya azalmıştı bugün ntsye gittim çok şükür kalp atışı iyi çıktı İçim rahatladı Bende 38 haftalığım Endişelenmeyin bence🥰
Ssssserapppp Ayca25 39+2 bizdede öyle cnm, artık yerleri çok azaldı. Hayırlısıyla doğum yapalım ins çünkü bu da ayrı stres kaynağı olustuyor
La_sumom Ayca25 ayyy bende tam olarak bu soruyu sormuştum eksiden balık gib dönerdi şimdi hareketleri çok kısıtlı sadece ayaklarını hıçkırıklarını hissediyorum
Ayca25 Ssssserapppp Ssssserapppp bakalım bebişlerimiz ne zaman gelecek benim ki 40 haftayı dolduracak gibi
Ssssserapppp Ayca25 benimkide sanki öyle olacak gibi. Aralık olur diyordum ama 2025 olacak sanirim. Bakalım yarın doktor kontrolüm var ne diyecek doktor ☺️ siz nasıl hissediyorsunuz ?
Ssssserapppp Ayca25 kasılmam baya var fakat düzensiz ağrım sızım yok, arada regl agrisi oluyor ama geciyor. Hic dogurcak gibi hissetmiyorum