Minyonannecik bende 13.haftadan beri ara ara oluyor bazen çürük acısı gibi acı hissediyorum bazen sertleşme toplanma aslında kasılma olarak geçiyor ve normal değil. Doktoruma sorduğunda enfeksiyon olabilir defi ama tahlil istemedi. İlk gebeliğimde de yaşadığım için bende çok üstüne düşmüyorum