newmommmyy2 Kızlar bilmediğimden ve internettede bişey bulamadığmdan soruyorum yetişkin insanda ateş düştükten sonra çok fazla terleyip farketmeden öyle uyumak bi sorun olurmu o kadar ter içinde kalmak hiç yaşayanınız oldumu böyle bir şeyi naptınız?
mlkkk newmommmyy2 ateş olmasada hastaylken uykudaterlemek normal hatta özellikle daha çok terleyelim diye yorganın altına gir diyor büyüklerim terle hastalığı atarsın diye tabi sonrasında duş almak veya üstü değişmek lazım ter soğutup daha da üşütmemek şçin