Kızlar ilk doğumumda sezeryandan çıktım odaya geldim ve baş dönmesiyle titreme aynı anda oldu Allah’tan 10 dk sürdü geçti ama titreme herkesde olabiliyor narkoz etkisiyle fakat baş dönmesini hiç duymamıştım hemşireler narkozdan olur dediler. Şimdi 2. Gebeliğim ve Titremeden değilde baş dönmesinden korkuyorum benim gibi olan varmı lütfen yardım edin