20+6 olacagim 3 dakika sonra. Abisinden kalan esyalari kullanacagim ekstra olarak isimli hastane cikisi, peluş battaniye,penye battaniye,birkac tane müslin kesinlikle , biz sezeryan olacağımız icin nisan sonu doğum birkac kisa kollu citcitli badi evler dogalgazli sicak oluyor uzun kollu giydirmeyi dusunmuyorum. Penye yelek 3tane, corap agiz mendili biberon emzik birkac tane de alt ust takim alirim esofman tarzi ama. Birde bu bebegimde goguste duran sarjli gogus pompasi almak istiyorum emzirmedigim zamanlar isimi yaparken sagim olur.. hastane cantasi icin keseler kendime pijama takimi ve gecelik takimi terlik corap tülbent. Birde hastane icin cikolata. Isme karar versek siparis vermeye baslarim ama isim yok 🤭