busra05_ Hamilelikte de
emzirirken 2 sene de içtim.
Malesef 😔
Emzirirken de bebek tiksinir vs demişlerdi maşallah mama dahi hiç kullanmadk 2 yaşında zor bıraktırdık.
Ben bir sorun yaşamadım burada zararlarını da anlatmak anlamsız,arkdsm da içiyordu onun bebegi alerjik astım oldu. içmeyenlern de olutor ama insan kendini suçlu hisseder.Ne güzel bırakmışsınız hiç başlamayın tekrar o lanete