Pemberuya Kızlar bişey diyeceğim ben sürekli evimde camlarımı açıyorum kış memleketi ama balkon cam açmadan duramıyorum ev kokuyor gibi hissediyorum bide sanıyorum ki biri gelse eve diyecek ki ıyyy ne kadar pis kokuyo falan😳😂😂
12betul Pemberuya bu ben 😂😂😂 kapalı ev kokusundan nefret ederim . Havasız ev nem kokusu . O yüzden ben de açarım sürekli havalandırırım . Klima açıkken bile ara sıra pencereyi açar havalansın derim . Temiz hava mis gibi soğuk falan işlemez . Yazında toz olmasın diye bi balkon kapısı bi salon penceresi açık o kadar . Sanırım tuhafım
Mrvsmt2502 Pemberuya bende böyleyim ama her evin kendi kokusu oluyor bize normal geliyor ama dışarıdan gelen yadırgayabilir 😃
12betul Pemberuya yok Allahtan benim eşim de benim gibi . Ev mis gibi kokacak bi bakarsın o da açar hemen alıştı tabi 😂 Normal olan biziz bence psikolojik değil ev havalanmalı . Yoksa aynı havayı solumaktan hasta oluruz .
12betul Pemberuya bir de perde yıkama koltuk silme vardı bende haberli gelen misafirim var mesela yarın gelecek dimi bugünden koltuklar silinir . Perdeler yıkanacak ev mis gibi yumoş kokacak . Hatta perdeden kokusu geçmesin diye misafirin geleceği sabah yıkanıp asardım . Şimdi bunu yarıya indirdim
Plakkafa_ Pemberuya hamileyken bende böyleydim ahahah hatta ara ara hala böyleyim ama cam kapı açmıyorum yada azıvık açıp kapatıyorum parfüm sıkıyorum sonra 😂
Minikask34 Pemberuya aynı şeyi bende yaşıyorum offf annem hep kızar hasta olmuşum sen anca camları aç diyor sanki içeri hep kokuyor gibi 😁
Minat9496 12betul Ay inanmıyorum ben 2 ayda bir yıkarım sana helal olsun misafir geldikçe günlük iş gibi yapıyorsun :))