Kızlar ben 5 haftalık hamıleyım yarın ılk kontrolüm var yarın cagardı doktorum ama suan 1 saat ınce karnıma sancılar girdi gaz sancısı gibi gazımda yok ne yapsam gecer lütfen tecrubeli anneler yardımcı olabılırmı bide 4 ay once düşük yapmıştım bu yüzdende korkum var şuan