HilalAkysn Kızlar 15 haftalık olduk düzenli her akşam 2 tamne prilam içmeme rağmen inanılmaz bir mide bulantısı yaşıyorum. Ne zaman geçer geçsin artık diye gün sayıyorum ama bana mısın demiyor her gün daha kötüyüm. Var mı benim gibi olanlar dertleşelim
La_sumom HilalAkysn ben hiç bulantı yaşamadım çok şükür ama 16. Haftadan itibaren 4. Ayda bi rahatlama geliyor diye duymuştum 🥲
Ceydaaas1 HilalAkysn bende 9 haftalık hamileyim ilk günden beri bulantim iştahsızlık koku hassasiyeti var artık Dr a napcam dedi normal dedi hamilelikten dedi 12 .haftadan sonra azalır dedi prilam verdi oda çok lanet bir ilaç uyku ve halsizlik yapyor bulantiya bir faydası yokalesef