Merhaba kizlar, bu aksam (29 aralik) saat 6 civari suyum geldi. Ama sancım yok. Özel ebe ile surecimi yürütüyorum onu arayip soyledim sabaha kadar bekleyelim sancinin kendiliginden gelmesini evinde dinlen dedi. Dogumu bu sekilde baslayan oldu mu? Sudan ne kadar sonra sanciniz basladi yada basladi mi? Baslamadiysa eger suni sanci falan mi verildi? Beni biraz aydinlatabilir misiniz🥺