Alparslannn4837 aynı dertten muzdarip haldeyim. Göğüslerim normalde de iyi boyuttaydı ve şuan 16+5 olduk resmen göğüslerimin ağırlığından canım acıyor her gün 🥹 İnanılmaz derecede büyüdü ve ağırlaştı haliyle. Eski sütyenlerimi zaten aylardır kullanamıyorum, emzirme sütyeni almayı düşünüyorum en azından doğumdan sonra da işime yarar diye. Kuzenim de benimle birlikte hamile ve benden 2 hafta önde onun göğüsleri asla büyümedi hala. Bizim bu şansımız ne ya 😀