Melekkkkkkkkkkkk Kızlar 20 haftalık hamileyim. Özele gidiyorum ama epilepsi ve kan pıhtılaşması olduğu için nöroloji doktorum devlettede takibimin yapılmasını istedi. Geçen hafta ilk defa devlet hastanesi kadın doğuma gittim mantar kültürü istedi. İdrardanmi bakılıyor buna yoksa alttan rahimdenmi sürüntü falan mı alıyorlar ? Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim 🙏
Aycha Melekkkkkkkkkkkk İdrar örneğinden de, vajinal akıntıdan da örnek alınıp, mantar kültürü testi yapılır ancak ikiside ayrı şeyler. Biri, diğerinin yerine geçmez.