Dilanaa12 Alewalys inşallah. Lekelenme vs olmadı hiç. 16 haftalıkken düşük yaptım sonrasında kürtaj da yaptı daha temizlensin diye dr iki adet görmemi söyledi gördüm bu ay bi kaç kere korunmadım bu sefer mantar oldum birliktelik de yaşamadım fazla değerlendiremedim yani. Diğer gebeliğimde korunmadığım ay hemen hamile kalmıştım
Alewalys Dilanaa12 allahım bir daha yaşatmasın o günleri canım çok zor. Bir kere hamile kaldıysan tekrar çok rahat kalırsın canım. Ben denediğimde 3-4 ay süreyle kalmıştım. O yüzden sen hiiiiiiç moralini bozma rahat ol pozitif düşün pozitif olsun her şey 🥰❤️
october Dilanaa12 muhtemelen çıkması gerekirdi şimdiye kadar yumurtlamadan 14-17 gün sonra regl gelir çünkü ama gelmedikçe de umut kesilmes :) birde mantar için fitil vs kullandıysan o etkilemiş olabilir korunmuyorken fitil önerilmiyor genelde yerleşmeye çalışan embriyoyu itmesin fitil sıvısı diye
Dilanaa12 october o zaman çok kötüydüm uyuyamıyordum kaşıntıdan yanmadan, bi tane tek kullandım fitil, dediğiniz gibi ondan olabilir. Bu hafta da bekleyeceğim bakalım zaman da geçmiyor