Yenianne3 Kızlar 8 haftaya gireceğim karnımda aşırı gaz ve şişkinlik var ve gaz sancısı ishalmiş gibi bir kramplar giriyor karnım 5 aylık hamile gibi şiş yaşıyan varmı bu durumı
Cnsl9802 Benimde 9+3 öyle oluyo hatta ara ara kalbimden sanki kasılma oluyo gibi ama gaz sancısı çok yoğun nedense
NYye Bende de durum aynı, akşam yemeğinden sonra patlayacak gibiyim su dahi içemiyorum, var mıdır acaba çözümü