birprensbirprensesannesi_ kızım olsaydı kuzenimden alacaktım oğlum olacak kardeşimden alıcam kıyafetleri, durumsuzluktan değil ama yenidoğan yani taptaze giydiririm. Kaç bebe giyer o kıyafetleri 2 ay bile giymiyorlar süt kokan bebeler. Şuanda da efeden büyük yok ama olsaydı seçer alırdım yine istediklerimi alırdım. Kullanırdım. mesela gömlek kot pantolon az giyilecek şeyleri de 2. Elden satın alırdım d.lap uygulamasından.