mlkkk Alpmom__ bence sezeryanda en büyük yardımcı korse. Çünkü ameliyat sonrası karın gaz doluyor o şişkinlik sancı yağıyor ama korse karnın şişmesini engelliyor ve dikişlere destek oluyor tabi dediğim korse peki tarzı olan lastikli ayarlanabilenlerden. Ben doğum çantama bile koyup hastaneden çıkarken takmayı düşünüyorum doktora sormadım sormakta fayda var tabi
Cihangir09 Alpmom__ mutlaka yanınızda kayısı hoşafı götürün ameliyat sonrası hemen içmeye başlayın gazı çıkarmanızda yardımcı olacak bir de narkozu atabilmek için bool bool sade kahve ☺️ Rabbim yardimciniz olsun sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
heyben Alpmom__ merhaba, sizi sürekli görüyorum forumda 🌸 hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah. ara ara yardımcı olmak adına yazıyorum, anestezi teknikeriyim sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olmak isterim 😊
heyben mlkkk merhaba, korse çok güzel evet ama dikişleriniz varken takmak mümkün değil malesef 🥹 sonrasında da kontrollerinizde doktorunuza sorun arkadaşımın dikiş altı ödemi olmuştu 2 ay kadar takmasını yasakladı doktor
Alpmom__ adatuna Orası öyle de ilk deneyim olacağı için hiçbir fikrim yok nasıl olduğuna dair 🥹 korkuyorum ve stresliyim
mlkkk heyben ben doğumdan dört gün sonra alıp taktım ve açıkçası taktıktan sonra dünya varmış dedim ama giymeli korseler çok sıkı kancalı korselerden değildi benim ki lastikli kalıp gibi olanlardandı çok sıkmıyordum ve dikişlerime de gelmiyordu belki o yüzden bi sıkıntı yaşamadım. sıkı olanlarda rahim yapılmasına neden oluyor filan da diyorlar o yüzden bi sıkıntı yaşamamak için doktora sormadan kullanılmasını da tavsiye etmiyorum bende
Alpmom__ heyben Aminn inşallah . Anestezi konusunda aklıma takılan bir şey yok şuan için çok teşekkür ederimmm 🥰🌸🙏
Didemnil35 Alpmom__ en önemlisi sade kahve basagrısı olmasın diye ve kafanızı çok hareket ettirmeyin asagı bakmayın ve ayaklarınıza his gelince mutlaka yürüyün ben bunların çok faydasını gördüm