Cansu12344 ilk zamanlar biraz soğuk gibi gelmişti ama değilmiş aslında ben çok memnunum valla sadece ordaykende değil her zaman her saat yazabiliyorum aklıma ne gelse takılsa konuşuyoruz rahatlatıyo insanı ilgisi bide çok didikliyo her şeyi detaycı. Doğumhane ekibi bile bişey yaparken gülçin hanımın hastası bu deyip 2 kere bakıyolar çok şahit oldum