İlk kirayı peşin yani girerken verdiyseniz çıkarken vermenize gerek yok.
Ama nadiren de olsa girerken peşin olarak oturacağı ayın değil de, 1 ay oturduktan sonra, oturduğu ayın kirasını verecek şekilde anlaşanlar var. Sizinki öyleyse çıkarken de vermeniz gerekli.