2 gün önce değerim 411 di bugün 998 olmuş. Haftaiçi kese görünür mü acaba ? Doktorum ta cumartesi gününe randevu verdi. Alttan muayene etmiyor karından bakıyor sadece. Ama bende pıhtılaşma da olduğu için bir an önce görmek istiyorum. Alttan bakılmasında bir sıkıntı olur mu başka doktora gitsem ?