Ben çikolata yaptırmadım. Hediyelik olarakta ikiz kızlarıma 40 Mevlütlerinde jüt kumaşa sarılı sukulent dağıttım. Mandalla da Ayşe ve Elif için sevgiyle büyütün yazdırdım. Tabiii herkesin kendi fikri ama ben magnet açacak gibi hediyelikleri içime sinmedi ondan sürdürülebilir
Bir hediye yaptırmak istedim. Fikir olsun.