Melishera01 ben doğum yaparken eşime aldırmışlar hemşireler sütüm gelene kdr mama verdiler sonra emzire emzire gelmişti sütüm bi kaç saat içinde sonra hem kendim emzirdim hem mamadan verdim ara ara bitsin diye hem böylelikle asla sarılık da olmamıştı mama bitince de bi daha mama almadım sütüm yettiği doyduğu için ek gıdadan sonra başlamıştım mamaya tekrar 6-7 ay sonrasında